Poppodia

Hoeveel kaartjes zijn er verkocht? Is er breaking news voor bezoekers? Alle inzichten onder je vingertoppen en real time communicatie.

Iedereen, altijd op de hoogte

Blijf in contact met je bezoekers vanaf het moment dat ze een kaartje gekocht hebben. Heet hen welkom voor het event. Herinner hen eraan dat ze hun lidmaatschapspas nodig hebben. Deel nieuws over veranderingen in het programma, zoals een nieuwe aanvangstijd. En houd iedereen op de hoogte van de actuele situatie in het openbaar vervoer of op parkeerplaatsen. Zo maak je de customer journey van je bezoekers tot een prettige ervaring.

Je berichten zijn in een paar klikken klaar; daar gebruik je onze templates voor. Wil je weten wie welk bericht gelezen heeft? Opens, clicks and bounces are at your fingertips.

Inzicht in de verkoop

Is de verkoop gestart? Dan wil je weten hoe het gaat. Het liefst van minuut tot minuut. Koppel Ticketworks aan jouw ticketingsysteem -beter: gebruik dat van ons- en je krijgt actueel inzicht in de cijfers. Daardoor weet je precies dat je in actie moet komen -of rustig achterover kunt leunen. De artiesten zijn misschien bijna net zo benieuwd als jij. Met Ticketworks houd je ze moeiteloos op de hoogte.

Doeltreffende mailings

Ieder verkocht kaartje zorgt dat je je bezoekers beter leert kennen. Speel in op hun voorkeuren met mailings-op-maat. Precies afgestemd op hun smaak. Heb je dit concert gezien? Dan wil je vast en zeker dat óók zien. Een feest van herkenning, een feest van ontdekking. Je verrijkt je mailing in een paar tellen met content over artiesten en concerten. Dankzij onze editor.

Kaartverkoop

Welk ticketsysteem je ook kiest, je kunt het koppelen aan Ticketworks Marketing. Ticketmaster, Paylogic of Ticketmatic: onze marketingmodule is dol op samenspel. Harmonie gegarandeerd. Goed om te weten: wij bieden met Ticketworks Ticketing zelf ook alles wat je nodig hebt.